loading...
mp3danlod
حمزه احمدی بازدید : 26349 دوشنبه 1390/02/12 نظرات (2)
چند تا آهنگ قدیمی از منوچهر که بسیار زیباست و به جون خودم دانلود نکنین از دست دادین . به خصوص آهنگ های کلاغها _ افسوس که گذشته دیگه بر نمی گرده _ نمکی _ دیدی از دستم رفت _ وعده ی دور دور نمی خام _ با با رو بوس کن خیلی زیبا هستن .







                                                                          دانلود در ادامه

عروسی

افسوس که گذشته دیگه بر نمی گرده

کلاغها

جوانی

پنجره ها

گل های امید

بابا رو بوس کن

نامزدی

گل به سر عروس


پشیمون بر می گردم

تنهای تنها

میشی پشیمون

پرستو

نمکی


تنها دل من

اینو از کجا بدونم

وعده ی دور دور نمی خام

جزیره

جدا از تو

اشک نی

دل من

اشتباه من این بود

پایان قصه

لب دریا

دیدی از دستم رفت

دزد دل

آلبوم کلاغها - منوچهر سخایی

کلاغها

دانلود

لب دریا

دانلود

میدونم

دانلود

 

دوستش دارم

 

دانلود

بابا رو بوس کن

دانلود

پشیمون

دانلود

دل من

دانلود

لالایی

دانلود

قدیم ها

دانلود

بذار امشب بخوابم

دانلود

جدایی

دانلود

چرا آمدی

دانلود

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahya در تاریخ 1348/10/11 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

aaaaaaaaaaaallllyyy boooood
mer30
Eyval
www.facebook.com/mahya.karamad

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1348/10/11 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بود با تشکر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام این سایت درتاریخ1389/12/13فعالیت خودراشروع کردلطفاانتقادادات خورادرقسمت نظردهی برای خدمت بهتربه شمابامادرمیان بگذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 82
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 177
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 8,626
  • بازدید کلی : 1,760,695